piątek, 10 lipca 2009

Podpisanie umowy z nowym Zarządcą firmą "JAMRÓZ"

Kraków, 10 lipca 2009

Szanowni Państwo,


W dniu 7 lipca 2009 roku Zarząd Lokatorski działając w imieniu Wspólnoty podpisał umowę na administrowanie naszym osiedlem z firmą Zarządzenie Nieruchomościami „JAMRÓZ”.

W najbliższych dniach otrzymają Państwo do skrzynek pocztowych list od nowego Zarządcy ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi systemu rozliczeń, nowego konta do wpłat, wszystkimi danymi teleadresowymi oraz prośbą o aktualizacje Państwa danych kontaktowych. Korespondencja dodatkowo będzie wysłana na adresy przekazane przez Murapol S.A.

Umowa z firmą JAMRÓZ została zawarta na czas określony do 31 lipca 2009 z możliwością jej bezterminowego przedłużenia. Decyzja została podyktowana faktem, iż Murapol deklarujący złożenie podpisu większościowego pod uchwałą o zmianie sposobu zarządzania nieruchomością nie złożył go do dnia dzisiejszego.

W celu zachowania płynności finansowej Naszej Wspólnoty, prosimy o terminowe regulowanie płatności według dotychczasowych stawek zaliczek na eksploatacje oraz wpłacanie ich od lipca na nowy rachunek bankowy założony przez nowego Zarządcę firmę „JAMRÓZ” (szczegóły w liście od Zarządcy)


Zarząd Lokatorski
Wspólnoty Chełmońskiego 70 i 72
w Krakowie

17 komentarzy:

  1. A co jeśli pieniądze za lipiec ktoś wpłacił na stare konto, którym zarządza Lokia? (np. ja, bo mam ustawione zlecenie stałe)Na zebraniu była mowa, że Lokia przekaże konto nowemu zarządcy, a pismo od firmy Jamróz , że ma być inny nr konta przeczytałem dopiero 10 lipca wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieniadze ktore zostały wpłacone za miesiac lipiec na konto, ktore obsługiwała Lokia będą przelane na nowe konto zarzadzane przez Jamróz. Niestety może to trochę potrwać ale pieniądze na pewno nie znikną. Wiele osob posiada zapewne stałe zlecenia wiec konto bedzie jeszcze aktywne przez jakis czas. Nowe platności proszę dokonaywać juz na konto wskazane w liscie od nowego zarzadcy firmę Jamróz, unikniemy wtedy opźnień w płatnosciach rachunków wspolnoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli od tej chwili powinny obowiązywać wpłaty tylko na nowe konto ?

    OdpowiedzUsuń
  4. witam jestem nowym nabywca mieszkania .Klatkemam cala brudna z walajacymi sie pod schodami resztkami papierosow sciany brudne od smaru Nie podoba mi sie to zarzadca jest od tego zeby pilnowac porzadku a tak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzwi od klatek sa brudne z resztkami folii na drzwiach i resztkami farby czy ktos sprzata wogole te klatki Kto powinien odmalowc te odpryski ktore sa na scianach czy brudne sciany jak sie schodzi do komorek lokatorskich .Bede dzwonic w tej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to aby nie przesada opłata za tą zasadzoną trawę- 150 zł z groszami na mieszkanie? to na co idą oplaty z czynszu? na stronie administratora ciągle czytam informacje o zadłużeniu, administrator narzuca coraz to nowsze opłaty, a to za śmieci a to za trawę. oczywiście, trzeba było coś zrobić z tą "prerią" ale czy to aż taki koszt wygenerowało?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie zastanawiam czy trgadeii potrzeba zeby zrobiono progi zwalniajace bo studenciny robia sobie wyscigi do bramy Nieopowiedzialnosc i glupota

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagadzam sie z przedmowca. Opata 150zl za wyplewienie osiedla jest piorunujaco duza. Jesli od wiosny administator bedzie chcial dodatkowe oplaty za utrzymanie zieleni na osiedlu, moge zaoferować swoje usługi duzo tansze i z klarownym przedstawieniem kosztów (co i za co).
    A tak pozatym w moim przypadku deweloper wogole nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci za uwzgledniane reklamacje, czy tez macie z tym problem?

    OdpowiedzUsuń
  9. a co Państwo sądzą na temat podwyżki czynszu? moim zdaniem piorunująco duża...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój wzrósł prawie dwa razy. szok!

    OdpowiedzUsuń
  11. nasz też prawie dwa razy to lekka przesada!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwiazku z podwyżka czynszu przeslalem Maila do administratora. Z zapytaniem:
    -jak wyliczyl cene 1GJ za ogrzewanie, to duzo jak na nowy piec i ocieplony budynek
    -czemu smieci tyle nasz kosztuja, 3 kosze przy budynku na 20 mieszkań :-)
    -Co to za oplaty stale CO i CW jesli to jeden piec, to ok 1000zl miesiecznie za budynek a za gaz i prad placimy w cenie 1GJ (ok 60zl)
    -Co obejmuje oplata za administracje czesci wspolnej (ok 15 moze 18 tys miesiecze)
    Mojego Emaila i odpowiedz administratora moge wam przeslac gdy mi odpowie.

    Moj Email : mr.bynek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie,
    mam pytanie dotyczące internetu.

    Czy podpisywał może ktoś z Państwa umowę z citipartner, bo podobno oni mają dostarczać na nasze osiedle internet? Czy może korzysta ktoś z usług innej firmy? Kończy mi się umowa na intrnet mobilny i chciałabym się dowiedzieć czy w ogóle możliwe jest założenie internetu stacjonarnego bo na osiedlu różne cuda już się działy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy od maja umowę z Citypartner, generalnie nie ma co narzekać, choć czasem zdarza się, że internetu nie ma, bądź jest wolniejszy. w przypadku problemów reagują i pomagają więc pod tym względem jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualna oferta Citi Partner wyglada jakby miala minimum 5 lat - zadna firma juz nie proponouje lacze w kb/s - przyzwoite minimum to 2 mb/s.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, noszę się z zamiarem kupna mieszkania na tym osiedlu i chciałbym się dowiedzieć od już użytkujących jaki jest koszt ogrzewania w mieszkaniu o powierzchni ok 70 m2 dwupoziomowym?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. 53 yr old Marketing Assistant Randall Kleinfeld, hailing from Longueuil enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Bodybuilding. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. zobacz te strone internetowa

    OdpowiedzUsuń